Kul grej


Kollade på Blondinbellas blogg och hittade bilder från en herrgård som hade exakt likadan säng som jag har,
fast min är i mörkbrunt trä haha ;





Såg förresten Blondinbella på omslaget av Egoboost, okej att man ska försöka va nöjd med sin kropp som den är.
Men är man 20 år och dessutom fläker ut sig för hela svenska folket att se, så tycker jag att man kan
se till att slimma sig lite va. Ingen människa vill väl se en naken Tjock tjej. 

Bra iaf att hon är ambitiös, riktigt redig och har flera företag och allt, det kan man verkligen inte klaga på.
Men vafan, hon har ju vart smal (när hon var med i Lets Dance tex)
så lite kan hon väl anstränga sig när hon är så duktigt på andra plan menar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0